Ga naar de hoofdinhoud

Hoe kunnen we helpen?

Veel gestelde vragen

Kan ik borden die ik eerder heb besteld opnieuw bestellen?

Hoe dik zijn de borden?

Uit welke bevestigingsmethoden kan ik kiezen?

Hoe verwijder ik objecten van een bord?

Hoe pas ik de afbeelding aan die ik op het bord heb geplaatst?

Hoe plaats ik tekst(en) op het bord met verschillende lettertypes/lettergroottes?

Wat zijn de verpakkings- en verzendkosten?

Kan ik per order meer dan één bord bestellen?

Wat is de levertijd?

Hoe bestel ik meerdere dezelfde borden?

Hoe kan ik mijn contactgegevens veranderen?

Hoe installeer ik mijn bord?

Hoe plaats ik een bestelling?

Kan ik een eigen logo of afbeelding toevoegen?

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Hoe plaats ik een btw-vrije bestelling?

Kan ik het bord retourneren als ik niet tevreden ben?

Wat zijn de maximale afmetingen van de verschillende borden?

Kun je geen antwoord op je vraag vinden?

Of gebruik dit formulier

Als je een order- of factuurnummer hebt, geef dit dan door als je contact met ons opneemt. Zo kunnen we je sneller helpen.

Wanneer je contact opneemt met Bordenmax via e-mail, bewaren wij je bericht en je contactgegevens. Dit is noodzakelijk voor ons om de kwestie in behandeling te nemen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Wat vinden onze klanten?