Ga naar de hoofdinhoud

Hoe je een bestelling plaatst

Veel gestelde vragen

Waarom is mijn bestelling gepauzeerd?

Kan ik borden die ik eerder heb besteld opnieuw bestellen?

Kan ik mijn bestelling aanpassen na bevestiging?

Hoe verwijder ik objecten van een bord?

Hoe pas ik de afbeelding aan die ik op het bord heb geplaatst?

Hoe plaats ik tekst(en) op het bord met verschillende lettertypes/lettergroottes?

Kan ik per order meer dan één bord bestellen?

Hoe bestel ik meerdere dezelfde borden?

Hoe plaats ik een bestelling?

Kan ik een eigen logo of afbeelding toevoegen?

Kan ik Excel-bestanden uploaden?

Kan ik hulp krijgen bij het bestellen?

Hoe werkt de Bordenautomaat?

Waar vind ik de afbeeldingen die ik eerder heb geüpload?

Kun je geen antwoord op je vraag vinden?

Of gebruik dit formulier

Als je een order- of factuurnummer hebt, geef dit dan door als je contact met ons opneemt. Zo kunnen we je sneller helpen.

Wanneer je contact opneemt met Bordenmax via e-mail, bewaren wij je bericht en je contactgegevens. Dit is noodzakelijk voor ons om de kwestie in behandeling te nemen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Wat vinden onze klanten?